استقبال مردم میناب از نمایش خیابانی«وطن و تن» 

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 17:39
میناب- نمایش خیابانی «وطن و تن» اثری از گروه نمایشی صدف میناب به نویسندگی و کارگردانی حبیب اله ناصری با محوریت حادثه مدرسه شجره طیبه با استقبال مردم میناب مواجه شد .

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله ناصری کارگردان اثر نمایشی «وطن و تن» در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به جنایت آمریکایی‌ها در حمله به مدرسه شجره طیبه میناب، یک اثر نمایشی تحت عنوان «وطن و تن» تهیه شد که با هنرنمایی هنرمندان مینابی به اجرا درآمده است.

وی افزود: این اثر تاکنون در میدان شهدای شهر میناب، محوطه مدرسه شجره طیبه، روستای کردر رضوی و شهر بندزرک اجرا شده و خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

وی افزود : نمایش خیابانی «وطن و تن» تازه ترین اثر گروه نمایشی صدف است که به شهدای والامقام جنگ رمضان به ویژه شهدای مظلوم مدرسه شجره طیبه میناب تقدیم شده است و با نقش آفرینی سجاد شنبه پور، زهره حسین پور ک حلما رمضانی پور است که این روزها در میناب برای عموم مردم اجرا می‌شود.

ناصری گفت: این نمایش گوشه‌ای از زندگی و شهادت دانش‌آموزان شهید «علی و محیا سالاری» و مادر شهیدشان و همچنین معلم شهیده «زهره شهریاری» است.

وی عنوان کرد: در این اثر به شهید جاویدالاثر «ماکان نصیری» نیز پرداخته شده است تا یاد و خاطره این شهید والامقام نیز گرامی داشته شود.

کارگردان اثر نمایشی «وطن و تن» خاطرنشان کرد: مذمت وطن فروشان و تاکید بر عشق به وطن از مضامین موجود در این اثر نمایشی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.