تشدید حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به لبنان

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:29
رسانه‌های لبنانی از گسترش حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به چند خودرو در مناطق مختلف خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان همچنان ادامه دارد و هم‌زمان با آن، حزب‌الله هم به عملیات‌های کوبنده خود ضد این رژیم ادامه می‌دهد، منابع لبنانی از تجاوز جدید اشغالگران خبر دادند.

رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که در کمتر از دو ساعت، دشمن صهیونیستی حمله پهپادی دوم خود را به یک خودرو دیگر در منطقه الجیه در جاده ساحلی جنوب بیروت انجام داد.

همچنین رژیم صهیونیستی در دو حمله پهپادی جدید دو خودرو دیگر را در شهرک الناقوره و دیرعامص در جنوب لبنان هدف قرار داد.

منابع لبنانی همچنین از حملات هوایی رژیم اشغالگر به جنوب لبنان از جمله مناطق شقرا، برعشیت، مجدل زون والمنصوری خبر دادند.

ساعتی قبل منابع لبنانی گزارش داده بودند که ارتش رژیم اشغالگر یک خودرو را در جاده ساحلی «الجیه» در جنوب بیروت هدف قرار داده است.

در پاسخ به این تجاوزات اشغالگران، حملات کوبنده حزب‌الله هم علیه مواضع دشمن ادامه دارد و شب گذشته مقاومت اسلامی لبنان در اطلاعیه‌ای از حملات مؤثر و دقیق خود در روز سه‌شنبه، علیه مواضع ارتش اشغالگر در جنوب لبنان خبر داد؛ مجموع این عملیات‌ها به 25 مورد رسیده است.

طبق این اطلاعیه، 8 تانک مرکاوا، 2 دستگاه بولدزر نظامی و 6 مورد خودروی نظامی هدف حمله پهپادی یا راکتی حزب‌الله قرار گرفته‌اند.

همچنین دست‌کم 9 بار تجمع نظامیان اسرائیلی مورد هدف پهپادهای انتحاری قرار گرفته است؛ پهپادهایی که به دست برتر حزب‌الله در میدان و به معضل لاینحل ارتش اشغالگر در جنوب لبنان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.