لیبرمن: پهپاد‌های حزب‌الله، سربازان ما را به «اردک‌هایی در میدان تیر» تبدیل کردند

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:19
رئیس حزب موسوم به «اسرائیل خانه ما»، ضمن انتقاد شدید از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در نبرد با حزب‌الله، او را به کوتاهی در حفاظت از نظامیان ارتش اشغالگر مستقر در مرز با لبنان و اراضی اشغالی متهم کرد.

پهپاد‌های حزب‌الله، سربازان ما را به «اردک‌هایی در میدان تیر» تبدیل کردند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب موسوم به «اسرائیل خانه ما» امروز در سخنانی در نشست حزب خود با اشاره به تشدید عملیات مقاومت اسلامی لبنان و هدف قرار دادن مواضع و تحرکات نظامیان اسرائیلی توسط پهپاد‌های حزب الله، گفت که سربازان ارتش اسرائیل در جنوب لبنان مانند «اردک‌هایی در میدان تیر» شده‌اند.

لیبرمن افزود: کابینه نتانیاهو در مدیریت رویارویی امنیتی و نظامی شکست خورده است و تفاوت بین او و نتانیاهو این است که اگر او در جایگاه نخست وزیری قرار داشت، «حوادث هفتم اکتبر اتفاق نمی‌افتاد».

این اظهارات لیبرمن در بحبوحه افزایش انتقاد‌ها در داخل اراضی اشغالی از عملکرد نظامی و سیاسی کابینه نتانیاهو پس از ماه‌ها جنگ در محور شمالی مطرح می‌شود؛ جایی که نظامیان ارتش رژیم اشغالگر با عملیات مداوم و حملات تلافی جویانه مقاومت لبنان مواجه هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.