بی‌احتیاطی عامل جان باختن دو نفر در محور زانوگه - پل سیمره شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 14:37
خرم‌آباد - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان از وقوع یک حادثه دلخراش در محور زانوگه به پل سیمره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: ساعت ۲۲ شامگاه گذشته، برابر اعلام پلیس راه و پس از دریافت پیام فوریت‌های پلیس ۱۱۰، حادثه‌ای دلخراش در محور زانوگه به پل سیمره رخ داد.

در این سانحه که میان یک خودروی سواری سمند و یک کامیون کشنده به وقوع پیوست، بلافاصله عوامل پلیس راه، نیروهای انتظامی و تیم‌های امدادی در محل حاضر شدند.

بر اساس بررسی‌های اولیه، در این برخورد شدید، دو نفر از سرنشینان سواری سمند در دم جان باختند و یک نفر دیگر نیز مجروح شد که با تلاش نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

انحراف به چپ خودروی سمند؛ علت تامه حادثه

کارشناسان پلیس راه، علت تامه حادثه را انحراف به چپ خودروی سمند اعلام کردند.

بی‌احتیاطی و عدم رعایت سرعت مطمئنه از جمله عوامل اصلی وقوع چنین حوادثی در جاده‌های استان است.

پلیس لرستان بار دیگر به رانندگان هشدار می‌دهد که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و پرهیز از انحراف به چپ در جاده‌های دوطرفه، از وقوع چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.