دبیرکل سابق ناتو: تصمیمات ترامپ بیانگر فروپاشی ناتو است

فرارو شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:13
دبیر کل سابق ناتو و نخست وزیر پیشین دانمارک تصمیم رئیس دولت آمریکا مبنی بر خروج نیرو‌های آمریکا از آلمان را نشان‌دهنده فروپاشی ناتو دانست.

آندرس فوگ راسموسن، دبیر کل سابق ناتو و نخست وزیر سابق دانمارک اظهار داشت: تصمیم رئیس دولت تروریستی آمریکا مبنی بر خروج نیروهای آمریکا از آلمان و بازنگری در استقرار موشک‌های تاماهاک در آلمان، نشان‌دهنده فروپاشی ناتو است و این خطرناک است. 

به گزارش دانشجو، وی با بیان اینکه ایجاد ارتش مشترک اروپایی در آینده نزدیک غیرواقع‌بینانه است، افزود: تشکیل یک ساختار جدید مبتنی بر ائتلاف کشورهای داوطلب که آماده و قادر به دفاع موثر از اروپا هستند، لازم است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.