سهل‌انگاری، عامل آتش‌سوزی در کوه مبارک شهرستان جاسک است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 17:43
جاسک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک گفت: سهل‌انگاری، عامل آتش‌سوزی در کوه مبارک شهرستان جاسک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالهادی اسدپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک، با تأکید بر مهار آتش‌سوزی در کوه مبارک، عامل این آتش‌سوزی در سایت یکی از شرکت‌های منطقه را سهل‌انگاری و فشار بیش از حد به خطوط اعلام کرد و شایعات مبنی بر حمله دشمن را بی‌اساس خواند.

وی با اعلام اینکه آتش‌سوزی مهار شده است افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی و مجروحی به همراه نداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری از مردم جاسک خواست تا اخبار را تنها از منابع رسمی دنبال کنند و به شایعات توجه نکنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.