وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای اسپانیایی بر رویکرد مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در مسیر صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، عباس عراقچی و خوسه مانوئل آلبارز، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا، شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی، درباره آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی و نیز روابط دوجانبه به گفتوگو و تبادل نظر پرداختند.
عراقچی در این تماس، با تأکید بر رویکرد مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در مسیر صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه، به تشریح تلاشها و ابتکارات دیپلماتیک کشورمان برای پایان دادن به جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران پرداخت.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.