واکنش آلمان به دستور جدید نترامپ

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:01
پنتاگون روز جمعه اعلام کرد که پیتر هگست، وزیر جنگ آمریکا، دستور خروج حدود ۵ هزار سرباز از آلمان طی یک سال را صادر کرده است که این تعداد تقریباً ۱۵ درصد از نیروهای آمریکایی مستقر در آلمان را تشکیل می‌دهد.

بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، امروز (شنبه) اعلام واشنگتن مبنی بر قصد خروج هزاران نفر از نیروهایش از آلمان طی یک سال را «قابل پیش‌بینی» دانست و تأکید کرد که اروپا باید تلاش‌های بیشتری برای تقویت امنیت خود انجام دهد.

پیستوریوس در بیانیه‌ای که وزارتش برای خبرگزاری فرانسه ارسال کرد، گفت: «خروج نیروهای آمریکایی از اروپا و همچنین از آلمان، قابل پیش‌بینی بود و ما اروپایی‌ها باید مسئولیت بیشتری در قبال امنیت خود بپذیریم.»

پنتاگون روز جمعه اعلام کرد که پیتر هگست، وزیر جنگ آمریکا، دستور خروج حدود ۵ هزار سرباز از آلمان طی یک سال را صادر کرده است که این تعداد تقریباً ۱۵ درصد از نیروهای آمریکایی مستقر در آلمان را تشکیل می‌دهد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.