تاکید رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ و تجاوز در لبنان

مشرق نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 21:24
«ایال زمیر» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با اعتراف به عهد شکن بودن صهیونیست ها، گفت که هیچ آتش‌بسی در جبهه جنگ در لبنان وجود نداشته و جنگ ادامه می یابد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، زمیر مدعی شد: عملیات نظامی برای از بین بردن تهدیدها در شمال و تضمین امنیت ساکنان آن بدون عقب‌نشینی ادامه خواهد یافت.

وی با تأکید بر ادامه جنگ برای حفاظت از نیروها و تعمیق دستاوردهای نظامی، با تروریست خواندن گروه حزب الله مدعی شد که "ارتش رژیم صهیونیستی اجازه حضور «ارتش تروریست» را در مرزها نخواهد داد".

زمیر خاطرنشان کرد که ارتش هر تهدیدی را در هر مکان، از جمله فراتر از «خط زرد» یا شمال رودخانه لیطانی خنثی خواهد کرد.

وی گفت: نظامیان اسرائیلی در مرحله کنونی از خط زرد عبور نخواهند کرد و با حفظ آزادی عمل، ممکن است برای میان‌مدت در داخل این منطقه باقی بمانند.

همزمان با این اظهارات، منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و رهگیری یک هدف هوایی مشکوک در الجلیل غربی خبر دادند.

در ادامه تجاوز به لبنان، ارتش رژیم اسرائیل شهرک «قبریخا» را هدف حمله هوایی و شهرک «تولین» در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک هدف هوایی مشکوک را در محیط «زرعیت» پیش از ورود به حریم هوایی رهگیری کرده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.