مهلت ۷۲ ساعته بحرین به کسانی که تابعیتشان سلب شده است

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:33
مدیر دفتر ائتلاف «۱۴ فوریه» بحرین گفت از کسانی که تابعیتشان در بحرین سلب شده، خواسته شد تا ظرف ۷۲ ساعت کشور را ترک کنند.

 «ابراهیم العرادی» مدیر دفتر ائتلاف ۱۴ فوریه» بحرین به شبکه المیادین گفت کسانی که تابعیتشان در بحرین سلب شده، نه بازجویی و نه محاکمه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، العرادی افزود، افرادی که تابعیت آنها لغو شده به اداره مهاجرت و تابعیت بحرین احضار شده و از آنها خواسته شده ظرف ۷۲ ساعت کشور را ترک کنند.

وزارت کشور بحرین دیروز دوشنبه اعلام کرد تابعیت ۶۹ نفر از جمله افراد خانواده آنها را به دلیل حمایت از آنچه اقدامات خصمانه ایران خوانده است و تمجید این اقدامات، سلب کرده است.

بر اساس قانون تابعیت بحرین، هر کسی که موجب آسیب به منافع این کشور شود و یا به گونه‌ای در تعارض با وفاداری به کشور عمل کند سلب تابعیت می‌شود.

وزارت کشور بحرین همچنین افراد مذکور را متهم به ارائه اطلاعات به طرف‌های خارجی کرده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.