اسپانیا جنگ علیه ایران را بزرگترین بحران قرن عنوان کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 08:58
وزیر خارجه اسپانیا، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را عامل ایجاد بزرگترین بحران قرن عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، خوزه مانوئل آلبارس، وزیر امور خارجه اسپانیا گفت: بحران خاورمیانه راه حلی جز مذاکره و گفتگو ندارد.

وی تاکید کرد: هیچ یک از طرفین درگیری قادر به حل این بحران به عنوان بزرگ‌ترین بحران جهانی قرن حاضر، از راه نظامی نیست.

تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران موجب اخلال در عبورومرور کشتی ها از تنگه هرمز شد. بسیاری از کشورهای جهان با کمبود سوخت، انرژی، کود شیمیایی و دیگر محصولات مواجه شده اند.

کشورهای مختلف در پاسخ به شرایط کنونی، سهمیه بندی سوخت را آغاز کرده و کارمندان بخش های خصوصی و دولتی را ملزم به دورکاری کرده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.