شیخ نعیم قاسم: آتش‌بس نتیجه عملکرد اسطوره‌ای رزمندگان مقاومت بوده است

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 21:46
دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی تأکید کرد که آتش‌بس بدون عملکرد اسطوره‌ای رزمندگان مقاومت امکان‌پذیر نبود و تحولات میدانی در این خصوص تعیین کننده بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تازه ترین تحولات این کشور پیامی صادر کرد.

در پیام شیخ نعیم قاسم آمده است: آتش‌بس بدون عملکرد اسطوره‌ای رزمندگان مقاومت امکان‌پذیر نبود و میدان نبرد عامل تعیین‌کننده بوده است.

شیخ قاسم ادامه داد: سیاست موفق، سیاستی است که از نتایج میدانی به عنوان منبع قدرت برای وادار کردن دشمن به پذیرش و تضمین حقوق لبنان استفاده کند.

وی تأکید کرد: بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا درباره مذاکرات لبنان و اسرائیل بی‌معنی و توهین به لبنان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.