ژوزف عون: با نتانیاهو صحبت نخواهم کرد

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 16:55
رئیس‌جمهور لبنان گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را رد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که ژوزف عون، رئیس‌جمهور لبنان از مارک روبیو، وزیر خارجه آمریکا تماس تلفنی دریافت کرده و طی آن بر تداوم تلاش‌ها برای برقراری آتش‌بس و نیز برقراری صلح و امنیت در لبنان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش خبرگزاری «فلسطین الیوم»،  عون در جریان این گفت‌وگوی تلفنی اعلام کرد که نمی‌خواهد با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صحبت کند.

پیشتر اخباری مبنی‌بر احتمال تماس میان رئیس‌جمهور لبنان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.