تسلیم فشار ترامپ برای کمک علیه ایران نمی شویم

همشهری آنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 18:58
نخست‌ وزیر انگلیس در سخنانی گفت: در برابر فشار ترامپ برای کمک علیه ایران تسلیم نمی‌شوم زیرا پیوستن به این جنگ به نفع ما نیست.

به گزارش همشهری‌آنلاین، «کِر استارمر»، نخست‌ وزیر انگلیس امروز چهارشنبه در پارلمان کشورش در سخنانی گفت: ما وارد این جنگ (تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران) نخواهیم شد. این جنگ ما نیست.

رهبر حزب کارگر افزود: من نظرم را عوض نمی‌ کنم. من تسلیم نمی‌ شوم. پیوستن به این جنگ به نفع ملی ما نیست.

این در حالیست که ترامپ پیشتر در مصاحبه‌ای تلفنی با اسکای نیوز تهدید کرد که توافقی را که با انگلیس منعقد شده و تأثیر تعرفه‌ های آمریکا را محدود می‌ کند، تغییر خواهد داد.

گفتنی است که ترامپ پس از ناامید شدن از متحدان دیرینه کشورش به ویژه در ناتو در خصوص مشارکت در تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران، آن ها را با ابزار تعرفه ها یا کاهش تبادلات تجاری تهدید کرد؛ اما این حربه کاخ سفید هم تا کنون مؤثر نبوده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.