هیئت عالی رتبه پاکستان در راه ایران

صدا و سیما چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 16:27
فیلد مارشال عاصم منیر در راس یک هیئت عالیرتبه سیاسی امنیتی برای انتقال پیام آمریکا و برنامه ریزی برای دور دوم گفت‌و‌گو‌ها عازم تهران شد.

   هیات عالی رتبه پاکستان در راه ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، منابع آگاه در پاکستان اعلام کردند که یک هیئت عالیرتبه امنیتی سیاسی از پاکستان مشتمل بر افراد مهم پاکستانی، دقایقی پیش اسلام آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

این هیئت عالیرتبه حامل پیام جدید واشنگتن برای تهران است و قرار است در نشست با مسئولان ایرانی، موضوع مذاکرات آتی را مورد بررسی قرار دهد.

منابع آگاه و رسانه‌ای در پاکستان مدعی شدند که این هیئت قرار است موضوعات مرتبط به دور دوم مذاکرات که قرار است در روز‌های آتی به میزبانی اسلام آباد برگزار شود، را با مقامات ایرانی مورد بررسی قرار دهد.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که گمانه‌زنی‌ها درباره برگزاری دور دوم مذاکرات میان تهران و واشنگتن در اسلام‌آباد افزایش یافته است.

همزمان منابع پاکستانی به نقل از رسانه‌های غربی مدعی شده‌اند که احتمال برگزاری این مذاکرات در روز‌های آتی در اسلام‌آباد وجود دارد.

این هیئت تا نیم ساعت دیگر مورد استقبال آقای عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.