آژیر خطر در اراضی اشغالی؛ تداوم حملات پهپادی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 16:00
منابع خبری از تداوم حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به لبنان و پاسخ مقاومت به نقض آتش بس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر در «حتسور هجلیلت» نزدیک صفد به صدا درآمد.

همزمان کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی از شلیک دو موشک از سمت لبنان به سمت الجلیل علیا خبر داد.

از سوی دیگر مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در البیاضه از سوی نیروهای مقاومت لبنان هدف قرار گرفت.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در حومه نبطیه و نیز یک خودرو در حومه شهرک ابل السقفی خبر داد.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب به حمله رژیم صهیونیستی به شهر بنت جبیل اشاره کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.