واکنش سناتور آمریکایی به عدم توافق با ایران

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 07:41
یک سناتور آمریکایی با اشاره به عدم دستیابی به توافق با ایران خواهان مذاکرات جدی در این خصوص شد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، اندی کیم سناتور آمریکایی تاکید کرد: آیا جی دی ونس فکر می کرد می تواند دهه ها اختلاف با ایران را طی یک روز حل کند؟

وی اضافه کرد: در حالی که ایران در بالاترین سطح در مذاکرات با آمریکا حاضر شد به نظر می رسید که ونس در حال عقب نشینی است.

کیم تصریح کرد: نظامیان آمریکایی که در معرض خطر هستند و شهروندانی که از افزایش قیمت رنج می برند مستحق مذاکرات جدی هستند.

روزنامه نیویورک تایمز نیز در این خصوص نوشت: بعید به نظر می رسید که ونس بتواند تنها در یک دور از مذاکرات به توافق دست پیدا کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.