مکرون، در حساب ایکس خود اعلام کرد که درباره مذاکرات آتشبس ایران با محمد بن سلمان، گفت و گو کرده است.
امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در مورد مذاکرات آتش بس ایران و مسائل منطقه گفت و گو کردند.
به گزارش ایرنا، امروز شنبه رئیس جمهور فرانسه با ولیعهد عربستان سعودی، درباره اوضاع خاورمیانه گفت و گو کرد.
مکرون، در حساب ایکس خود اعلام کرد که درباره مذاکرات آتشبس ایران با محمد بن سلمان، گفت و گو کرده است.
رئیس جمهور فرانسه ضمن تاکید بر اینکه آتش بس باید کاملا رعایت شود و بدون تاخیر به لبنان نیز گسترش یابد، بار دیگر حمایت خود را از آتشبس، اعلام کرد.
مکرون در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما در مورد لزوم احیای هرچه سریعتر ناوبری کاملا آزاد و ایمن در تنگه هرمز بحث کردیم.
وی افزود: «در حالی که مذاکرات در اسلامآباد در حال انجام است، ما توافق کردیم که برای کمک به کاهش تنش، آزادی ناوبری و انعقاد توافقی برای تضمین صلح و امنیت پایدار در منطقه، در تماس نزدیک باقی بمانیم.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.