تاکید رهبر کره‌شمالی بر گسترش روابط با چین

الف شنبه 22 فروردین 1405 - 10:27
رهبر کره شمالی در دیدار با وزیر امور خارجه چین بر گسترش روابط دو کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی در دیدار با «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین بر روابط دوستانه دو کشور تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری مرکزی کره (کی‌سی‌ان‌ای)، کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی، تاکید کرد که حفظ و گسترش روابط با چین همچنان اولویت اصلی کشورش است.

در این دیدار که در پیونگ‌یانگ برگزار شد، رهبر کره‌شمالی بر لزوم افزایش بیشتر دیدارها و تماس‌ها در سطوح مختلف و تقویت حمایت و همکاری متقابل برای حفاظت از منافع مشترک و توسعه چندجانبه و پایدار روابط دوجانبه با توجه به وضعیت ژئوپلیتیک بین‌المللی فعلی و منافع استراتژیک بلندمدت دو کشور تأکید کرد.

وانگ در پاسخ به این اظهارات، به اهمیتی که چین برای روابط خود با کره‌شمالی قائل است، اشاره کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.