معاون رئیس جمهور آمریکا: ما منتظر مذاکره با ایران هستیم

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 17:38
جی‌دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا در آستانه عزیمت به پاکستان گفت که ما منتظر مذاکره هستیم. فکر می‌کنم مثبت خواهد بود.

معاون رئیس جمهور آمریکا: ما منتظر مذاکره با ایران هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از رویترز، ونس پیش از ترک واشنگتن به مقصد پاکستان به خبرنگاران افزود:همانطور که رئیس جمهور گفته، اگر ایرانی‌ها مایل باشند که با حسن نیت مذاکره کنند ما نیز قطعا تمایل داریم که دست خود را دراز کنیم.

وی اظهار کرد: اگر آنها بخواهند ما را بازی دهند، متوجه خواهند شد که تیم مذاکره‌کننده چندان پذیرا نیست.

ونس اضافه کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا «دستورالعمل‌های روشنی» در مورد مذاکره با ایران به هیات آمریکایی داده است.

کارولین لویت سخنگوی کاخ سفید در پی اعلام آتش بس دو هفته‌ای میان تهران و واشنگتن اعلام کرد: مذاکرات شنبه آینده (۲۲ فروردین ۱۴۰۵ برابر با ۱۱ آوریل ۲۰۲۶) به رهبری «جی دی ونس» معاون رئیس جمهوری آمریکا در اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود.

سخنگوی دولت آمریکا افزود: در این مذاکرات «استیو ویتکاف» فرستاده ویژه و «جرد کوشنر» داماد و مشاور دونالد ترامپ نیز شرکت می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.