صهیونیست‌ها دشمن بشریت هستند

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 17:12
خواجه سعد رفیق وزیر سابق و سیاستمدار برجسته پاکستانی در اظهاراتی با اشاره به تحولات منطقه‌ای، رژیم صهیونیستی را عامل اصلی بی‌ثباتی و تنش در خاورمیانه و «دشمن بشریت» توصیف کرد.

صهیونیست‌ها دشمن بشریت هستند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ «خواجه سعد رفیق» وزیر سابق و سیاستمدار برجسته پاکستانی در اظهاراتی با اشاره به تحولات منطقه‌ای، رژیم صهیونیستی را عامل اصلی بی‌ثباتی و تنش در خاورمیانه و «دشمن بشریت» توصیف کرد.

این سیاستمدار عضو حزب مسلم لیگ نواز پاکستان در پیامی، رژیم صهیونیستی را «عامل بی ثباتی منطقه و دشمن بشریت» خوانده و آن را «شیطانی و تهدیدی علیه صلح و انسانیت» توصیف کرده است. وی ضمن انتقاد از حملات اخیر به لبنان در جریان تلاش‌های دیپلماتیک اسلام‌آباد برای کاهش تنش‌ها در منطقه، این اقدام را مغایر با اصول انسانی و در تضاد با روند‌های صلح دانست.

خواچه سعد رفیق افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال رویای تشکیل اسرائیل بزرگتر، نابود خواهد شد. این سیاستمدار پاکستانی همچنین با اشاره به وضعیت غزه، لبنان و ایران، اظهار داشت: خون شهدای این کشور‌ها به ثمر خواهد نشست. سعد رفیق در ادامه، با انتقاد از سیاست‌های ایالات متحده در قبال اسرائیل، گفت: این رویکرد به تضعیف جایگاه بین‌المللی واشنگتن منجر شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.