مقام سعودی: حملات ایران موجب از دست رفتن هزاران بشکه نفت شده است

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 00:53
یک مقام سعودی گفت که حملات ایران موجب از دست رفتن روزانه ۷۰۰ هزار بشکه نفت شده است.

به گزارش خبرآنلاین، یک مقام وزارت انرژی عربستان گفت که حملات اخیر باعث کاهش تولید ۶۰۰ هزار بشکه در روز و از دست رفتن روزانه ۷۰۰ هزار بشکه در یکی از خطوط اصلی انتقال شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از «الجزیره»، یک مقام وزارت انرژی عربستان سعودی به خبرگزاری رسمی این کشور گفت که حملات اخیر باعث توقف عملیات در تاسیسات انرژی شده است. 

این حملات یک ایستگاه پمپاژ در خط لوله شرق–غرب را هدف قرار داده، که در نتیجه آن هفت نفر زخمی و حدود ۷۰۰ هزار بشکه در روز از تولید کاهش یافته است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.