رایزنی تلفنی امیر قطر و اردوغان درباره آتش‌بس ایران و آمریکا

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 22:11
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، در تماسی تلفنی آخرین تحولات پیرامون توافق آتش‌بس میان ایران و آمریکا را بررسی کردند. در این گفتگو، طرفین بر لزوم هماهنگی برای تقویت ثبات در منطقه تأکید کردند.

دیوان امیری قطر اعلام کرد که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور و رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در تماسی تلفنی درباره آخرین تحولات مربوط به اعلام توافق آتش‌بس میان آمریکا و ایران گفتگو کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، براساس گزارش دیوان امیری قطر، بن حمد در این گفتگو بر پایبندی دوحه به حمایت از تلاش‌ها جهت کاهش تنش و تقویت امنیت و ثبات در منطقه تأکید کرد.

از سوی دیگر، رئیس‌جمهور ترکیه در این تماس بار دیگر حملات صورت گرفته علیه دولت قطر را محکوم کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.