واکنش حزب الله به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 19:13
نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت:: رژیم صهیونیستی می‌کوشد از تصمیم آتش‌بس مرتبط با جبهه لبنان شانه خالی کند تا شکست خود در تجاوز به ایران را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: رژیم صهیونیستی می‌کوشد از تصمیم آتش‌بس مرتبط با جبهه لبنان شانه خالی کند تا شکست خود در تجاوز به ایران را جبران کند.

وی بیان کرد: اسرائیل پس از ناکامی در تحقق اهدافش، ناچار شد به تصمیم آمریکا برای توقف جنگ تن دهد.

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: جنایات اسرائیل در لبنان نمی‌تواند تصویر شکست در برابر ایران و عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی در برابر مقاومت لبنان پیش از رسیدن به رود لیتانی را پاک کند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که آمار جدید تلفات حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان حاکی از شهادت ۸۷ نفر و مجروح شدن ۷۰۰ تن دیگر است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.