
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،در این نشست که با حضور سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، دو طرف ضمن تأکید بر ضرورت گسترش همکاریهای میانبخشی، به بررسی موضوعات و محورهای مشترک پرداختند.
در این دیدار، مسائل دوجانبه میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای فناوری اطلاعات در حوزههای حمل ونقل و دیگر موضوعات وزارتخانه تأکید شد.
دو طرف در این نشست، علاوه بر طرح موضوعات مرتبط با همکاریهای مشترک، بر اهمیت هماهنگی و همافزایی بیشتر میان بخش حملونقل و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارتقای کیفیت خدمات تأکید کردند.
در این دیدار، بر اهمیت برگزاری نشستهای حضوری میان مسئولان دو وزارتخانه برای پیگیری منظم موضوعات مشترک و تصمیمگیری درباره راهکارهای اجرایی تاکید شد.
دو وزیر دولت چهاردهم در این نشست بر تداوم رایزنیها و جلسات مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری موضوعات دوجانبه و ارتقای سطح همکاریها تأکید کردند.