دعوت پاکستان از هیئت‌های ایران و آمریکا برای حضور در اسلام آباد

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 04:02
شهباز شریف در پیامی ضمن استقبال از برقراری آتش‌بس، از هیئت‌های جمهوری اسلامی ایران و آمریکا دعوت کرد، با حضور در اسلام آباد، از جمعه (۲۱ فروردین) مذاکرات را آغار کنند.

دعوت نخست وزیر پاکستان از هیئت‌های ایران و آمریکا برای حضور در اسلام آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در پیام نخست وزیر پاکستان آمده است: " با کمال تواضع، خرسندم اعلام کنم که جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا، به همراه متحدان خود، با برقراری آتش‌بسی فوری در همه مناطق، از جمله لبنان و سایر نقاط موافقت کرده‌اند. این آتش‌بس از ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه ۸ آوریل ۲۰۲۶ به وقت رسمی ایران و ساعت ۸:۰۰ شب سه‌شنبه ۷ آوریل به وقت شرق آمریکا اجرایی خواهد شد. از این اقدام خردمندانه رهبران دو کشور صمیمانه استقبال می‌کنم و از هیئت‌های آنان دعوت به عمل می‌آورم تا روز جمعه ۱۰ آوریل ۲۰۲۶ در اسلام‌آباد گرد هم آیند و مذاکرات برای دستیابی به توافقی نهایی به‌منظور حل‌وفصل تمامی اختلافات را آغاز کنند. هر دو طرف با درایتی قابل توجه و درکی متقابل، رویکردی سازنده در پیشبرد صلح و ثبات از خود نشان داده‌اند. صمیمانه امیدواریم «گفت‌و‌گو‌های اسلام‌آباد» به تحقق صلحی پایدار بینجامد و در روز‌های آینده، اخبار خوش بیشتری با شما در میان بگذاریم. "

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.