خدمات بی‌وقفه سلامت بابل در نوروز به بیش از ۱۳ هزار بیمار

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 10:15
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳ هزار مسافر و ۱۳ هزار بیمار در مجموع در مراکز درمانی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حسین قربانی با اشاره تداوم بی‌وقفه خدمات سلامت در ایام نوروز ۱۴۰۵ گفت: با توجه به شرایط کشور متأثر از جنگ و اقدامات نظامی دشمن متجاوز و با توجه به حجم مسافرت هموطنان به این شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی این شهر با آمادگی کامل به ۱۳ هزار و ۳۱۳ بیمار اورژانسی خدمات ارائه کرده است که از این تعداد ۲۷۰۰ بیمار بستری شدند.

او افزود: در ایام نوروز، ۳۰۰۱ نفر از مسافران نوروزی در مراکز درمانی شهرستان بابل ویزیت شده و ۱۸۵ نفر نیز پس از بررسی‌های تخصصی، بستری و تحت مراقبت‌های لازم قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد:۱۲۳۷ ماموریت اورژانس ۱۱۵ بابل، ۲۳۷ بیمار تصادفی، ۴۱۶ جراحی غیر از سزارین، ۱۰۱ بیمار پذیرش شده از سایر مراکز در مراکز درمانی شهرستان بابل انجام شد.

قربانی با بیان اینکه ۱۳۰ زایمان از ابتدای کشیک نوروزی تاکنون در بیمارستان‌های شهرستان بابل انجام شد، بر اهمیت استمرار خدمات پیشگیرانه، تاکید کرد و افزود: برنامه‌های واکسیناسیون و نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در اماکن و رستوران‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود و همچنین از داروخانه‌ها و شرکت‌های تولید و پخش دارو نیز بازدید بعمل آمد.

او ادامه داد: تمامی کادر درمان، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، و پایگاه‌های اورژانس در آماده‌باش کامل هستند و خدمات بدون وقفه به هموطنان و مسافران ارائه می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.