پنتاگون در حال بررسی اعزام 10 هزار نیروی دیگر به خلیج فارس است

عصر ایران جمعه 07 فروردین 1405 - 14:16
در صورت تأیید، این نیروها از یگان‌های رزمی متفاوتی نسبت به نیروهای مستقر فعلی انتخاب خواهند شد و می‌توانند به گسترش دامنه عملیات نظامی آمریکا در منطقه کمک کنند.

پنتاگون در حال بررسی اعزام ۱۰ هزار نیروی رزمی بیشتر به خاورمیانه است.

به گزارش عصر ایران به نقل از اکسیوس، پنتاگون و کاخ سفید در حال بررسی اعزام حدود ۱۰ هزار نیروی رزمی دیگر آمریکا به خاورمیانه هستند؛ اقدامی که در صورت اجرا، به‌عنوان یک افزایش قابل‌توجه در حضور نظامی آمریکا در منطقه تلقی خواهد شد.

یک مقام ارشد دفاعی اعلام کرده که این گزینه «به‌طور جدی در دست بررسی است» و ممکن است تصمیم‌گیری درباره آن در هفته آینده انجام شود.

این استقرار احتمالی در حالی مطرح شده که تنش‌ها با ایران به‌شدت افزایش یافته و دولت دونالد ترامپ در حال بررسی گزینه‌های نظامی گسترده‌تری است.

در صورت تأیید، این نیروها از یگان‌های رزمی متفاوتی نسبت به نیروهای مستقر فعلی انتخاب خواهند شد و می‌توانند به گسترش دامنه عملیات نظامی آمریکا در منطقه کمک کنند.

هم‌زمان، پنتاگون در حال تدوین گزینه‌هایی است که ممکن است شامل ترکیبی از عملیات زمینی و یک کارزار گسترده بمباران باشد.

این تحولات نشان می‌دهد که آمریکا در حال آماده‌سازی برای مرحله‌ای جدید و بالقوه بسیار شدیدتر از درگیری نظامی است.

مقامات نظامی و سیاسی ایران گفته اند برای ورود زمینی ارتش آمریکا آماده اند و قادر هستند تلفات بسیار سنگینی به  نیروهای اشغالگر وارد کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.