هشدار ایران به مدیرکل آژانس

خبرآنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 11:33
معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس نوشت: آقای گروسی تا الان کار مفیدی درباره ایران انجام نداده و بالعکس، هر از چندگاهی با اظهارات مخرب خود، اوضاع را صرفا بدتر می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، کاظم غریب‌آبادی معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به آخرین اظهارنظر مدیرکل آژانس مبنی بر اینکه "هیچ جنگی نمی‌تواند توانمندی هسته ای ایران را نابود کند، مگر این‌که جنگ هسته‌ای باشد، اما امیدوار است چنین اتفاقی نیفتد گفت: آیا ایشان مدیرکل یک سازمان بین‌المللی است یا یک تحلیل‌گر رسانه‌ای؟

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: گروسی تاکنون حملات به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، از جمله دو بار تعرض اخیر به محوطه نیروگاه بوشهر، را محکوم نکرده و بجای این‌که در مورد آثار جنگ بر برنامه هسته‌ای تحت پادمان ایران و هرگونه استفاده از سلاح‌های مخرب و غیرقانونی دیگر هشدار جدی دهد، راه و چاه انهدام فعالیت‌های هسته‌ای مشروع و قانونی ایران را نشان می‌دهد!

معاون عراقچی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران کاملا به این اظهارات جانبدارانه و انفعالی مدیرکل آژانس معترض و نسبت به آن، هشدار جدی می دهد.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.