ترامپ باز هم عقب‌نشینی کرد

الف جمعه 07 فروردین 1405 - 06:30
رئیس جمهور آمریکا بامداد جمعه گفت که حملات به نیروگاه‌ها و زیرساخت‌های انرژی ایران را ۱۰ روز دیگر نیز به تعویق انداخته است.

به گزارش فارس؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور تروریست آمریکا در مواجهه با هشدارهای قاطع جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر از تهدید خود عقب‌نشینی کرد.

ترامپ بامداد جمعه با این ادعای موهوم مبنی بر درخواست تهران، گفت که حملات به نیروگاه‌ها و زیرساخت‌های انرژی ایران را ۱۰ روز دیگر نیز به تعویق انداخته است.

وی این عقب‌نشینی را، اینگونه در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرد: «به درخواست دولت ایران، بدین‌وسیله اعلام می‌کنم که بازه زمانی نابودی نیروگاه‌ها را به‌مدت ۱۰ روز دیگر تا ۸ شب (به وقت محلی) ۶ آوریل ۲۰۲۶ تعویق می‌اندازم. گفتگوها ادامه دارد، و برخلاف گزارش‌های اشتباه رسانه‌های خبر جعلی، خوب هم پیش می‌روند».

جمهوری اسلامی ایران صراحتا هشدار داده است، در صورت حمله به نیروگاه‌های ایران، ضمن بستن کامل تنگه هرمز، نه‌تنها نیروگاه‌های رژیم صهیونیستی را ویران خواهد کرد، بلکه نیروگاه برق تمام کشورهای میزبان پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف مشروع خواهد دانست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.