بالاترین میانگین زخمی ها را پس از دو روز اول جنگ داشته ایم

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 04:18
وزارت بهداشت کابینه رژیم اسرائیل اذعان کرده است که از آغاز جنگ علیه لبنان و ایران، ۵۷۷۲ نفر در بیمارستان بستری شده‌اند که ۲۹۹ مورد از این پذیرش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین ، وزارت بهداشت کابینه اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که ۲۹۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان بستری شده‌اند که بالاترین افزایش روزانه در تعداد مجروحان از دو روز اول جنگ را نشان می‌دهد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد کل مجروحان بستری شده در بیمارستان‌ها از آغاز جنگ علیه ایران و لبنان به ۵۷۷۲ نفر رسیده است.

این وزارتخانه افزود که تعداد کل مجروحان بستری شده در بیمارستان‌های اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به ۸۱ هزار و ۱۸۴ نفر رسیده است.

این تعداد مجروح گزارش شده در بحبوحه حملات مداوم ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین در پاسخ به تجاوز آشکار رژیم اسرائیل و آمریکا که از ۲۸ فوریه آغاز شد، رخ می‌دهد.

همزمان، مقاومت اسلامی در لبنان همچنان به تجاوز گسترده اسرائیل علیه این کشور که در ساعات اولیه ۲ مارس از سر گرفته شد، پاسخ می‌دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.