به گزارش مشرق. جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که در پی عملیات موشکی حزبالله، آژیرهای خطر در تلآویو و مناطق اطراف آن فعال شده است.
رسانه عراقی «صابریننیوز» هم نوشت که جنبش مقاومت اسلامی لبنان حداقل ۱۰ فروند موشک دوربرد به سمت مواضع اشغالگران در تلآویو شلیک کرده است.
تصاویر منتشر شده از تلآویو تلاش ناموفق سامانههای پدافندی برای رهگیری موشکهای دوربرد حزبالله را نشان میدهد.
به گفته منابع صهیونیستی، صدای انفجارهای مهیبی در تلآویو به گوش میرسد و اصابتهایی در منطقه «بتاح تکفا» رخ داده است.










