الجزیره: پاکستان درخواست آمریکا را برای آتش‌بس به ایران منتقل کرده‌است

خبرآنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 20:16
منابع الجزیره مدعی شدند که پاکستان درخواست‌های آتش‌بس آمریکا را با ایران در میان گذاشته است.

به گزارش خبرآنلاین، منابع الجزیره مدعی شدند که پاکستان درخواست‌های آتش‌بس آمریکا را با ایران در میان گذاشته است. 

به نوشته ایلنا منابع آگاه به الجزیره ادعا کرده‌اند که پاکستان درخواست‌های آتش‌بس آمریکا را با ایران در میان گذاشته است.

‌الجزیره‌ مدعی شد: «اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که منابع ارشد پاکستانی به الجزیره گفته‌اند که سندی که توسط دولت ترامپ به پاکستان داده شده، توسط پاکستان به ایرانی‌ها ارائه شده است. اکنون منتظر پاسخ هستیم.»

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.