حمله پهپادی به مخازن سوخت فرودگاه کویت

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 02:58
تهران- ایرنا- سازمان هواپیمایی کشوری کویت از هدف قرار گرفتن مخازن سوخت فرودگاه بین‌المللی این کشور توسط پهپادها خبر داد.

به گزارش مشرق، منابع عربی بامداد چهارشنبه از وقوع انفجارهایی در فرودگاه بین‌المللی کویت خبر دادند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که مخازن سوخت در فرودگاه بین‌المللی کویت منفجر شده‌اند.

دقایقی بعد سازمان هواپیمایی کویت در بیانیه‌ای گفت: «پهپادها به مخازن سوخت فرودگاه بین‌المللی کویت حمله کردند و باعث آتش‌سوزی شدند».

شبکه «الجزیره»‌ به نقل از این بیانیه گزارش داد: «پس از حمله پهپادی به انبارهای سوخت در فرودگاه بین المللی کویت، هیچ تلفاتی گزارش نشده است».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.