حزب الله: رادار و مواضع توپخانه رژیم اسرائیل را با پهپاد هدف قرار دادیم

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 07:22
حزب الله لبنان اعلام کرد که سامانه رادار «مغدال تیفن» در جنوب شهرک صهیونیست نشین معالوت ترشیحا و مواضع توپخانه دشمن در شهرک صهیونیست نشین سعسع را با دسته‌ای از پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های لبنان، حزب الله در بیانیه ای تاکید کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی با استفاده از دسته‌ای از پهپادهای انتحاری، سامانه رادار «مغدال تیفن» واقع در جنوب شهرک صهیونیست نشین معالوت ترشیحا را هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که مواضع توپخانه دشمن صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین سعسع را با دسته‌ای از پهپادهای انتحاری مورد اصابت قرار داده است.

سومین بیانیه حزب الله نیز حاکی از آن است که این گروه با شلیک موشک، مواضع توپخانه ارتش تروریست رژیم اسرائیل در منطقه «عین هاکوشریم» واقع در مقابل شهرک علما الشعب را بمباران کرده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.