انتقاد از آموزش حمله به کلانتری‌ها توسط صدا و سیما/ کاش نهادهای امنیتی بیشتر روی نفوذی‌های جام‌جم تمرکز می‌کردند

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 04:41
نفوذی‌ها سالهاست در دستگاه‌های مهم کشور حضور دارند و دست بر قضا چهره‌های موجهی هم دارند، گاه پشت تریبون فریاد می‌کنند و به جای دستگاه دیپلماسی نظر می‌دهند، گاه فرمان جنگ صادر می‌کنند و گاه دنبال عزل رییس جمهور هستند…

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصرایران با انتقاد از عملکرد صدا و سیما نوشت:

درست در زمانی که قرار است مردم «خیابان‌ها» را حفظ کنند و اجازه کوچکترین خطایی به جاسوسان و نفوذی‌ها و سلطنت‌طلبان ندهند، تلویزیونی که جز پخش کلیپ و مداحی و تصاویر حضور مردم در خیابان برنامه‌ای ندارد، ناگهان سریالی روی آنتن می‌فرستد که در چهل دقیقه ۱۵ دقیقه مردم جلوی یک کلانتری شعار می‌دهند، شیشه می‌شکنند و شهر را بهم میریزند و خیابان را به آتش می‌کشند و… یک تصویر واقعی و یک آموزش حرفه‌ای برای حمله به کلانتری‌ها!

نفوذی‌ها سالهاست در دستگاه‌های مهم کشور حضور دارند و دست بر قضا چهره‌های موجهی هم دارند، گاه پشت تریبون فریاد می‌کنند و به جای دستگاه دیپلماسی نظر می‌دهند، گاه فرمان جنگ صادر می‌کنند و گاه دنبال عزل رییس جمهور هستند…

و تلویزیون هم سالهاست دارد آب به آسیاب ماهواره و اینترنشنال می‌ریزد! حالا هم با دستهای خالی میزبان عید مردم زیر باران موشک‌های دشمن است!

کاش نهادهای امنیتی بیشتر روی نفوذی‌های جام‌جم تمرکز می‌کردند.

31215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.