حمله مجدد دشمن آمریکایی– صهیونی به مجتمع غنی‌سازی نطنز

صدا و سیما شنبه 01 فروردین 1405 - 13:17
سازمان انرژی اتمی ایران در پی حمله مجدد دشمن آمریکایی–صهیونی به مجتمع غنی‌سازی نطنز اعلام کرد: با توجه به داده‌های ثبت‌شده در سامانه‌های پایش، هیچ‌گونه نشت مواد پرتوزا در این مجتمع گزارش نشده است و هیچ خطری ساکنان مناطق اطراف این سایت را تهدید نمی‌کند.

حمله مجدد دشمن آمریکایی– صهیونی به مجتمع غنی‌سازی نطنز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان انرژی اتمی ایران، این سازمان اعلام کرد: در پی حملات جنایتکارانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به کشورمان، مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز، صبح امروز (یکم فروردین ۱۴۰۵)، مورد حمله قرار گرفت.

این اقدام، مغایر با قوانین و تعهدات بین‌المللی، از جمله معاهده NPT و سایر مقررات مرتبط با ایمنی و امنیت هسته‌ای است.

در این راستا، بررسی‌های فنی و تخصصی درباره احتمال انتشار آلودگی مواد پرتوزا، توسط مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور در محدوده این مجتمع انجام شد.

بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند که با توجه به تمهیدات پیش‌بینی‌شده، برنامه‌ریزی‌های قبلی و داده‌های ثبت‌شده در سامانه‌های پایش، هیچ‌گونه نشت مواد پرتوزا در این مجتمع گزارش نشده است و هیچ خطری ساکنان مناطق اطراف این سایت را تهدید نمی‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.