امکان استفاده از اعتبار کالابرگ ۴ میلیون تومانی همچنان وجود دارد

دیجیاتو شنبه 01 فروردین 1405 - 13:06
کسانی که در ماه‌های گذشته از اعتبار کالابرگ خود استفاده نکرده‌اند، همچنان می‌توانند با این اعتبار تجمیعی خرید انجام دهند. The post امکان استفاده از اعتبار کالابرگ ۴ میلیون تومانی همچنان وجود دارد appeared first on دیجیاتو.

کسانی که در ماه‌های دی، بهمن و اسفند از کالابرگ استفاده نکرده‌اند، همچنان می‌توانند با اعتبار خود به‌شکل تجمیعی خرید کنند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از تسنیم، افرادی که در دی، بهمن و اسفند با اعتبار کالابرگ خود خرید نکرده‌اند، می‌توانند در فروردین از این کالابرگ‌ها استفاده کنند. در طرح کالابرگ هر ماه اعتبار یک میلیون تومانی برای شهروندان در نظر گرفته شد و این اعتبار همچنان فعال باقی می‌ماند.

از ۱۵ فروردین قرار است مرحله جدید کالابرگ از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام شود. طبق اعلام وزیر رفاه، از اعتبارات کالابرگی که یکجا واریز شده، هر ماه یک میلیون تومان قابل برداشت بود و حالا همچنان امکان استفاده از تجمیع این اعتبارها وجود دارد.

معاونت رفاه اعلام کرده که خانوارها می‌توانند در فروردین هم از اعتبارهای مصرف‌نشده ماه‌های قبلی استفاده کنند. هدف این سیاست افزایش انعطاف‌پذیری در استفاده از کالابرگ و اجتناب از اتلاف اعتبارها است.

موضوع باقی‌ماندن اعتبار کالابرگ ماه‌های قبلی به‌خصوص برای خانواده‌هایی اهمیت دارد که خریدهای خود را دوره‌ای انجام می‌دهند و هر ماه نیاز به خریدهای بزرگ ندارند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.