هشدار قطر به آمریکا درباره تبعات حمله به تاسیسات انرژی ایران

الف شنبه 01 فروردین 1405 - 12:46
قطر نسبت به عواقب احتمالی حملات آمریکا به تاسیسات انرژی ایران هشدار داد.

به گزارش ایسنا، «سعد الکعبی» وزیر انرژی قطر و مدیر عامل شرکت«قطر انرژی» اظهار داشت، به مقام‌ها و مدیران اجرایی آمریکایی نسبت به تبعات حمله به تاسیسات نفتی و گازی ایران و تاثیر آن بر سایر کشورها هشدار داده است. 

الکعبی عنوان داشت: من همواره هشدار می‌دادم و با مقام‌های اجرایی شرکت‌های نفتی و گازی شریک خود و همچنین وزیر انرژی آمریکا صحبت می‌کردم تا آنها را نسبت به تبعات این امر و آسیب رسان بودن حملات مطلع کنم.

بنابر گزارش الجزیره، لیست شرکای انرژی قطر مشتمل بر شرکت‌های انرژی آمریکایی بزرگی همچون «اکسون موبیل» و «کونوکو فیلیپس» است.

الکعبی اظهار داشت، مقام‌های آمریکایی نسبت به این خطر مطلع بودند و وی همواره و تقریباً روزانه به آنها یادآوری کرد که ما باید نسبت به تاسیسات نفتی و گازی خویشتن‌دار باشیم.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.