انگلیس برای حضور در تنگه هرمز شرط گذاشت

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 21:40
روزنامه تایمز اعلام کرد که دولت انگلیس پیش‌شرط اتمام جنگ در منطقه را برای حضور نیروهایش در تنگه هرمز مطرح کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، دولت انگلیس تاکنون با درخواست های کاخ سفید در خصوص هرگونه مشارکت برای گشت‌زنی در تنگه هرمز مخالفت و اعلام کرده است که لندن فقط در شرایطی این موضوع را می‌پذیرد که آمریکا و اشغالگران صهیونیست تجاوز به ایران را متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه تایمز، روزنامه تایمز در گزارشی افزود که «کر استارمر» نخست وزیر انگلیس در صدد است تضمین‌ هایی دریافت کند که به قطعنامه سازمان ملل نیاز دارد تا از این طریق مطمئن شود قوانین بین‌ الملل نقض نخواهد شد.

در همین ارتباط، یک منبع آگاه به تایمز خبر داد که شرایط کنونی تنگه هرمز اکنون آنقدر حساس است که لندن نمی تواند برای محافظت از حمل و نقل تجاری آن به این منطقه اعزام داشته باشد.

تایمز به نقل از این منبع آگاه در لندن اعلام کرد: پس از پایان حملات می‌ توان برای حمایت از بازگشایی امن منطقه برای حمل و نقل عمومی اقدام کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.