وقتی جگر نداری و دلت می‌خواهد داشته باشی ولی نمی‌توانی/فضیلت ترس؟

تابناک سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:06
و حالا برسیم به بیانات و سخنان گوهربار کارشناس اینترنشنال در تحلیل تیترهای روزنامه‌های ایران درباره راهپیمایی روز قدس! خودمان می‌دانیم که تهیه‌کننده و کارگردان برنامه و بالایی‌ها (مدیران موساد) گفته‌اند شجاعت ایرانی‌ها را بزنید! این که مشخص است. واقعا از دشمن هم شانس و اقبال نداشتیم که دشمنانمان این‌همه نادان و کودن هستند. مگر می‌شود شجاعت را زد؟

وقتی جگر نداری و دلت می‌خواهد داشته باشی ولی نمی‌توانی/فضیلت ترس؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، نگارنده مطلبی که در ادامه می‌خوانید، از زمان دیدن این‌واکنش سوزناک اینترنشنال به راهپیمایی روز قدس امسال، هنوز نتوانسته جلوی خنده خود را بگیرد و به روال و روش چت‌های فضای مجازی باید بنویسد:‌ خخخخخخخ!

بیایید همین‌ابتدای مطلب قول و قراری بگذاریم تا رفتار و رویکرد ربات‌گونه جانوران اینترنشنالی بیش از پیش مشخص و رسواتر شوند. بیایید از فردا از بدی‌ مقاومت و وطن‌پرستی و دین و اسلام و شیعه حرف بزنیم تا مجبور شوند از خوبی‌های این‌مفاهیم حرف بزنند و درباره محاسن این‌موضوعات برنامه بسازند. چون هرکاری ما ایرانی‌ها بکنیم، مجبورند درباره بدی‌اش حرف بزنند و از خوبی‌های معکوسش بگویند.

خب حالا به بحث اصلی برگردیم. مراسم راهپیمایی روز قدس امسال، جمعه ۲۲ اسفند در همه شهرهای ایران برگزار شد و چه‌قدر هم «برانداز سوز»‌ و «یهود سوز» بود! مردم دنیا هم از شجاعت ایرانی‌ها و مسئولان‌شان متحیر ماندند. ما ایرانی‌ها هم برای بار نمی‌دانم چندم به مرام و مسلک مردانه و پهلوانی‌مان بالیدیم و صفا کردیم.

همان‌طور که می‌دانید یهودی‌ها جماعتی ترسو و پول‌دوست هستند؛ از کیلومترها دورتر از جایی که امکان بدهند خطر دارد رد نمی‌شوند و همیشه هم نیروهای نیابتی‌شان را که خودشان می‌گویند عمله و مزدورند جلو می‌فرستند و خود، پشت آن‌ها مخفی می‌شوند. 

حالا ایرانی‌ها به جز جنگ رمضان که آمریکا را تحقیر و مضحکه جهان کرده، نمایشی از شهامت و شجاعت ارائه داده‌اند که کار ۱۰۰ فروند موشک را یک‌جا انجام داده و یهودی‌ها و نوکرانشان در اینترنشنال و البته پهلویچی‌هایی که چاکر دست به سینه‌شان هستند، به‌شدت در حال سوختن‌اند! می‌دانید چرا؟ چون نه قابلیت‌ش را دارند و نه می‌توانند چنین‌شجاعتی را حتی به‌صورت ریاکارانه و نمایشی عرضه کنند. می‌دانید چرا؟ پول حرام و دلار نفتی و خونی، دل و جرات را از بین می‌برد. فسق و فجور و کارهای غیراخلاقی و کلوپ و مشروبات الکلی و مواد افیونی هم جرات مبارزه برای وطن (جایی که خواستگاه آدم است) را از بین می‌برد. همه این‌عواملی که گفتیم، فاکتورهایی هستند که یهودی‌ها برای جذب آدم‌ها و نابود کردن شخصیت‌شان به کار می‌گیرند. 

و حالا برسیم به بیانات و سخنان گوهربار کارشناس اینترنشنال در تحلیل تیترهای روزنامه‌های ایران درباره راهپیمایی روز قدس! خودمان می‌دانیم که تهیه‌کننده و کارگردان برنامه و بالایی‌ها (مدیران موساد) گفته‌اند شجاعت ایرانی‌ها را بزنید! این که مشخص است. واقعا از دشمن هم شانس و اقبال نداشتیم که دشمنانمان این‌همه نادان و کودن هستند. مگر می‌شود شجاعت را زد؟

آقای کارشناس برنامه روبروی وال پشت سرش که صفحات روزنامه‌هایی از جمله همشهری را نشان می‌دهد می‌گوید «مردم ایران در روز قدس زیر بمب و موشک آمریکا و اسرائیل راهپیمایی کردند و نترسیدند! ای کاش فرصت بود از فضیلت ترس حرف می‌زدیم!» 

جز شلیک خنده چه واکنشی نسبت به این‌حرف متصور هستید؟ همان خخخخخخخ که در فضای مجازی برای دوستان و آشنایانمان می‌نویسم! فضیلت ترس؟ ببینید اینترنشنال و کارفرماهایش در موساد چه‌قدر بیچاره شده‌اند و کفگیر چه‌قدر به ته دیگ خورده که مجبورند از «فضیلت ترس» حرف بزنند! یعنی حرف بتراشند و تحویل آنتن بدهند! بیچاره‌ آن‌شوهرعمه‌هایی که گوش خود را حرام این یاوه‌سرایی‌ها می‌کنند. 

از کنار این‌واقعیت هم می‌گذریم که آن‌فرصت مورد نظر آقای کارشناس برای صحبت درباره فضیلت ترس، هیچ‌وقت پیش نخواهد آمد. چون همه مردم دنیا (به جز اینترنشنالی‌ها و مخاطبان‌شان) که عقل سلیم دارند، می‌دانند شجاعت، فضیلت است و ترسیدن رذیلت!‌ بله شاید آدم‌ها به‌طور طبیعی از چیزی بترسند اما با غلبه بر ترس است که قهرمان می‌شوند و شجاع خوانده می‌شوند! 

آقای کارشناس حکیم ما می‌گوید «کسانی که مثل مردم ایران، زیر بمب و موشک و با شجاعت به راهپیمایی می‌روند و پوزه آمریکا و اسرائیل را به خاک می‌مالند، عقلانیت ندارند. با این‌حساب فردا را چه می‌کنند؟ پس‌فردا را چه می‌کنند؟ مگر می‌شود زیر بمباران زندگی کرد؟ این‌ها هیچ‌ترسی از نابودی ندارند!» خانم مجری هم ضمن تایید سخنان گوهربار کارشناس برنامه، دنده می‌دهد و می‌گوید «این‌ها به استقبال نابودی می‌روند!»

جواب. دو نقطه؛ بله می‌شود! همان‌طور که مردم ایران ۸ سال زیر بمب و موشک‌های صدام، آمریکا، اسرائیل، فرانسه، آلمان، انگلیس و ... زندگی کردند و همان‌طور که فلسطینی‌ها دهه‌هاست دارند زیر بمباران و موشک همین‌کشورها زندگی می‌کنند. 

تکمله جواب این است که با شجاعت خیلی راحت می‌شود زندگی کرد؛ حتی اگر خیلی از امکانات نباشند! اما بدون عاملی به نام «شرف» (که البته برای آقای کارشناس و خانم مجری برنامه واژه‌ای بیگانه است) نمی‌شود. ایرانی‌هایی که ما می‌شناسیم‌شان و امروز در دنیا به‌عنوان نماد عزت و شرف شناخته می‌شوند، در همه آن‌شرایط زندگی می‌کنند ولی نمی‌توانند لحظه‌ای مثل شما بی‌شرف باشند و با دلارهای خونین زندگی کنند. 

لازم نیست حرف ما را قبول کنید! وقتی بند مردانگی و شرافت را آب داده باشی و خودت را به پول فروخته باشی، هر یاوه‌ای روی آنتن می‌گویی! ازجمله این‌که کاش فرصت بود و از فضیلت‌های ترس صحبت می‌کردی! ولی وجدانا این‌برنامه‌تان غافلگیرمان کرد و تا به حال، این‌طور نتوانسته بودید ما را بخندانید!

اما نکته واقعی این است که آن‌قدر دلار خونی خورده‌اید و در فساد غوطه‌ور هستید که ریشه مشکلاتتان را نمی‌فهمید! نمی‌فهمید نمی‌توانید شجاع باشید. شاید دلتان بخواهد مثل ایرانی‌ها باشید، ولی نمی‌توانید چون آن‌عناصر زندگی اخلاقی ایرانی را ندارید و کسی که آن‌مشخصه‌های اخلاقی و دینی را نداشته باشد، معلوم است از شجاعت ایرانی‌ها عصبانی می‌شود. این‌شجاعت هم در دسترس شما دور است و هم عامل شکست‌تان! خیلی از مردم دنیا که لوح وجودشان هنوز مثل شما نشده و روح خود را به تمامی به شیطان نفروخته‌اند، از این‌شجاعت متحیر شدند اما عصبانی نشدند. شما اما از شجاعت ایرانی‌ها عصبانی شدید چون برای مقابله با آن، سلاح دیگری ندارید و بازی رسانه‌ای کارفرمایانتان برای ترساندن ایرانی‌ها به دیوار سخت برخورد کرده است! واقعا چه‌طور می‌توان به جنگ مردمی رفت که مثل عرب‌های خلیج فارس و خیلی سران کشورهای دیگر، از یهود بین‌الملل و هیمنه خراب‌شده‌اش توسط ایران نمی‌ترسند؟ 

ما ایرانی‌ها به این‌ویژگی می‌گوییم جگر دار بودن! بله خودمان می‌دانیم شما این‌ویژگی را ندارید و در خواب هم نمی‌توانید داشته باشید! زحمت بیهوده هم نکشید چون با سبک زندگی شیطانی شما و اربابانتان اصلا بهتر است حرفش را نزنید! شما و شجاعت؟ یاد تجمع میلیونی اخیرتان در مونیخ افتادیم! وقتی شاهزاده ناکام که آمریکایی‌ها هم به‌خاطر بی‌غیرتی‌اش مسخره‌اش می‌کنند، در جمع میلیونی و فوج طرفدارانش پشت شیشه ضدگلوله سخنرانی کرد!

ما ایرانی‌ها شما را خوب می‌شناسیم. این‌حرف‌ها را هم برای ثبت در تاریخ گفتیم که بماند به یادگاری! وگرنه سخن حق در وجود تاریک و فسادزده شما تاثیری ندارد. جواب شما همان واکنش‌های خنده‌دار در چت‌های فضای مجازی است: خخخخخخخخ!

صادق وفایی

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.