علی شادمان «غروب مامان» را می‌خواند

عصر ایران سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:11
علی شادمان نمایشنامه «غروب مامان» را با همراهی گروهی از بازیگران نمایشنامه‌خوانی می‌کند.

علی شادمان نمایشنامه «غروب مامان» را با همراهی گروهی از بازیگران نمایشنامه‌خوانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، این نمایشنامه نوشته احمد ‌سلگی است که در خلاصه داستان آن آمده است:این کابوس لعنتی تا ابد رهام نمی‌کنه. هر شب خواب می‌بینم خونه داره می‌سوزه و خاکستر می‌شه و هیچ کاری از من برنمیاد.

علی ‌شادمان کارگردانی این نمایشنامه‌خوانی را بر عهده دارد و این نمایشنامه را با نقش‌خوانی (به ترتیب حروف الفبا)حسین ‌ثمری، ندا ‌جبرئیلی، شیما ‌جعفرزاده، علی ‌شادمان، عاطفه قاسمی را خوانش می‌کند.

موسیقی و طراحی صدای این برنامه بر عهده مبین بهاروند است و دستیار کارگردان نیز الهه ‌پورسند است.

این نمایشنامه‌ شامگاه هفتم و هشتم تیر ماه راس ساعت ۲۰ و به مدت یک ساعت در سالن اکت و ویژه تماشاگران بالای ۱۲ سال نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

شادمان سال گذشته با بازی در نمایش «رامسس دوم» به کارگردانی رضا گوران در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.