به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایسنا، این نمایشنامه نوشته احمد سلگی است که در خلاصه داستان آن آمده است: این کابوس لعنتی تا ابد رهام نمیکنه. هر شب خواب میبینم خونه داره میسوزه و خاکستر میشه و هیچ کاری از من برنمیاد.
علی شادمان کارگردانی این نمایشنامهخوانی را بر عهده دارد و این نمایشنامه را با نقشخوانی (به ترتیب حروف الفبا)حسین ثمری، ندا جبرئیلی، شیما جعفرزاده، علی شادمان، عاطفه قاسمی را خوانش میکند.
موسیقی و طراحی صدای این برنامه بر عهده مبین بهاروند است و دستیار کارگردان نیز الهه پورسند است.
این نمایشنامه شامگاه هفتم و هشتم تیر ماه راس ساعت ۲۰ و به مدت یک ساعت در سالن اکت و ویژه تماشاگران بالای ۱۲ سال نمایشنامهخوانی میشود.
شادمان سال گذشته با بازی در نمایش «رامسس دوم» به کارگردانی رضا گوران در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت.

۲۴۲۲۴۳









