وزیر جنگ آمریکا: امروز بالاترین سطح حملات در آسمان ایران انجام خواهد شد

همشهری آنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 16:15
وزیر جنگ آمریکا در یک نشست خبری به بیان جزئیاتی درباره جنگ تحمیلی علیه ایران پرداخت.

به گزارش همشهری آنلاین، پیت هگزث وزیر جنگ آمریکا در یک نشست خبری در روز جمعه مدعی شد، ما در حال نابودی ارتش ایران به شیوه‌ای بی‌سابقه هستیم.

وزیر جنگ آمریکا افزود، جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها بر اساس بهبود اطلاعات جاسوسی ما، اهداف خود را هر طور که بخواهند بمباران می‌کنند.

او ادعا کرد، ایران دیگر پدافند هوایی، نیروی دریایی یا پرتابگر موشک ندارد.

هگزث گفت، موج حملات ما به ایران امروز ۳۰ درصد بیشتر خواهد بود.

هگزث با بیان اینکه روزانه ۱۰۰۰ هدف را در ایران مورد حمله قرار میدهیم همچنبن مدعی شد، ما طبق برنامه‌ای برای نابودی تمامی توانمندی‌های نظامی ایران با سرعتی عمل می‌کنیم که جهان تاکنون به خود ندیده است.

وزیر دفاع آمریکا اضافه کرد به‌زودی تمامی شرکت‌های دفاعی در ایران را نابود خواهیم کرد.

وی با ادعای اینکه تلاش می‌کنیم تضمین کنیم که ایران پس از نابودی موشک‌های فعلی، قادر به ساخت موشک‌های جدید نباشد مدعی شد، تمامی خطوط تولید و ساخت موشک‌های ایران را از بین برده‌ایم.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت، ایران کشتیرانی در تنگه هرمز را تهدید کرده و آن را به گروگان گرفته است.

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که امروز بالاترین سطح حملات در آسمان ایران انجام خواهد شد و افزود، ما از توانمندی‌های پیشرفته از جمله هوش مصنوعی برای تضعیف دشمنانمان استفاده می‌کنیم.

هگزث همچنین گفت، اهداف ما روشن، قاطع و قابل دستیابی است؛ از جمله نابودی موشک‌ها و صنایع دفاعی.

وزیر جنگ آمریکا همچنین تاکید کرد که ترامپ ماموریت‌های بزرگ و بلندمدت نمی‌خواهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.