تخریب ده‌ها مرکز وابسته به آمریکا در حملات ایران

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 13:07
روزنامه روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از گستردگی حملات ایران به مراکز آمریکایی اعلام کرد: دست‌کم ۱۷ مرکز آمریکایی در جنگ با ایران تخریب شده است.

تخریب ده‌ها مرکز وابسته به آمریکا در حملات ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ روزنامه روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از گستردگی حملات ایران به مراکز آمریکایی اعلام کرد: دست‌کم ۱۷ مرکز آمریکایی در جنگ با ایران تخریب شده است.

براساس اذعان این رسانه آمریکایی، ایران در واکنش به حملهٔ آمریکا و اسرائیل، با پرتاب پهپاد‌ها و موشک‌ها به اهداف آمریکایی در سراسر خاورمیانه پاسخ داد. این اهداف شامل سفارتخانه‌ها، کشتن سربازان آمریکایی و آسیب رساندن به پایگاه‌های نظامی و زیرساخت‌های دفاع هوایی می‌شد. مقامات نظامی آمریکا می‌گویند شدت حملات تلافی‌جویانه نشان داده ایران برای جنگ بیشتر از آنچه بسیاری در دولت ترامپ انتظار داشتند، آماده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.