عیادت وزیر ارتباطات از مجروحان حمله اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 14:01
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از مجروحان حمله اخیر دشمن به یکی از مراکز ارتباطی کشور عیادت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سیدستار هاشمی صبح امروز با حضور در یکی از مراکز درمانی پایتخت، ضمن عیادت از دو تن از کارکنان مجروح مجموعه ارتباطات کشور، از نزدیک در جریان وضعیت و روند درمانی آن‌ها قرار گرفت.

او در این دیدار، با پزشکان و کادر درمان بیمارستان و همراهان مجروحان گفت و گو و دستورات لازم برای تسریع در روند درمان و بهبودی آنان را صادر کرد.

هفته گذشته در پی حمله دشمن آمریکایی ـ صهیونی به یکی از مراکز ارتباطی در آبعلی، علی بایرامپور به شهادت رسید و دو تن دیگر از کارکنان این مجموعه مجروح شدند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.