وزیر خارجه آلمان به اراضی اشغالی سفر کرد

مشرق نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 22:47
وزیر خارجه آلمان در سفر به اراضی اشغالی بدون محکوم کردن تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به خاک ایران، از این رژیم حمایت کرد!

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری الجزیره، یوهان وادفول وزیر خارجه آلمان امروز سه شنبه به اراضی اشغالی سفر کرد.

وزیر خارجه آلمان در سفر به تل‌ آویو حمایت خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

این در حجالیست که فریدریش مرتس صدراعظم آلمان پیشتر در نشست خبری مشترکی با آندری بابیش نخست وزیر جمهوری چک بدون محکوم کردن تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به خاک ایران گفته بود: برلین با بسیاری از اهداف آمریکا و اسرائیل علیه ایران موافق است، اما با گذشت زمان پرسش‌ های بیشتری مطرح می‌ شود، به‌ ویژه در شرایطی که نشانه‌ هایی از تشدید درگیری های خطرناک دیده می‌شود. جهان به یک ایران باثبات و و پایدار به‌ عنوان بخشی از نظم صلح و امنیت منطقه‌ای نیاز دارد. سناریویی مانند آنچه در لیبی، عراق یا سایر کشورهای منطقه دیدیم، به همه ما آسیب خواهد زد. این موضوع بر امنیت ما، تامین انرژی ما و احتمالا بر وضعیت مهاجرت نیز تأثیر می‌گذارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.