وزیر انرژی آمریکا توییت عبور نفتکش از تنگه هرمز را پاک کرد

مشرق نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 21:53
وزیر انرژی آمریکا با پاک کردن پست خود در شبکه اجتماعی ایکس، از ادعای اسکورت یک نفتکش توسط نیروی دریایی آمریکا از تنگه هرمز عقب‌نشینی کرد.

به گزارش مشرق، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، خاویر بلاس، نوشته که وزیر انرژی آمریکا، کریس رایت، پست توئیتر خود که در آن مدعی شده بود، نیروی دریایی آمریکا با موفقیت یک نفتکش را از تنگه هرمز اسکورت کرده، پاک کرده است.

وزیر انرژی آمریکا توییت عبور نفتکش از تنگه هرمز را پاک کرد

اما حالا چنین پستی در صفحه رسمی این مقام آمریکایی در توئیتر وجود ندارد.

وزیر انرژی آمریکا توییت عبور نفتکش از تنگه هرمز را پاک کرد

روز گذشته ترامپ هم گفته بود که نفتکش‌ها برای عبور از تنگه هرمز ردیاب‌های خود را خاموش می‌کنند و پس از عبور دوباره آنها را روشن می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، علیرضا تنگسیری، در واکنش به این اظهارات دقایقی پیش اعلام کرد، ادعای عبور نفتکش با اسکورت ارتش آمریکا در تنگه هرمز کذب محض است؛ هر تردد ناوگان آمریکایی و متحدانش، در تور موشک‌ها و شهپادهای ایرانی متوقف خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.