هراس صدراعظم رژیم آلمان از عواقب ادامه جنگ افروزی رژیم‌های آمریکا و اسرائیل

الف سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:25
صدراعظم رژیم آلمان گفت: ما هیچ منفعتی در یک جنگ بی‌پایان در خاورمیانه (غرب آسیا) نداریم.

به گزارش تسنیم، فریدریش مرتس، صدراعظم آلمان، روز سه‌شنبه از نبود آنچه «طرح مشترک» میان آمریکا و رژیم صهیونیستی برای پایان سریع جنگ با ایران خواند، ابراز نگرانی کرد.

 مرتس در یک کنفرانس خبری در برلین گفت: «آمریکا و اسرائیل بیش از یک هفته است که علیه ایران جنگ به راه انداخته‌اند بدون آنکه هدف مشخصی از آن داشته باشند».

صدراعظم آلمان همچنین گفت: «ما هیچ منفعتی در یک جنگ بی‌پایان نداریم و همچنین منفعتی در خدشه وارد شدن به تمامیت ارضی نداریم.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.