خروج تعدادی از هموطنان ایرانی از لبنان

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 23:05
روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از خروج تعدادی از هموطنان ایرانی از لبنان خبر داد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه‌ روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آمده است: با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر لبنان در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور و به منظور حفظ امنیت و ایمنی هموطنان مقیم لبنان، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته خانواده‌های کارکنان سفارت ایران در این کشور به همراه معلمان و دانش‌آموزان مدرسه ایرانی و جمعی از ایرانیان مقیم لبنان به طور موقت بیروت را ترک کردند.

روابط عمومی وزارت امور خارجه در ادامه تصریح کرده است که سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به فعالیت عادی خود ادامه داده و خدمات کنسولی نیز به ایرانیان مقیم کمافی‌السابق ادامه خواهد یافت. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.